Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Agneta - 28 augusti 2008 07:11

Sent i går kväll kom det en stor bil packad med husdelar, som de idag ska montera ihop till ett färdigt hus. Vad jag förstått så ska det verkligen bli färdigt när de fått ihop alla delar! Antagligen sitter det mesta, såsom köksskåp och tapeter redan på plats. Det ska bli spännande att följa, jag är hemma med sjukt barn idag.


Just nu sitter jag och njuter för sista gången av sjöutsikten från vardagsrumsfönstret. Jag har haft en underbar utsikt från min plats i soffan, mellan hus och träd har jag sett rakt ner i dalen och kunnat följa solen och regnet! Ibland när det har regnat riktigt mycket har jag inte kunnat se berget på andra sidan sjön, det har bara varit helt grått. Och då har jag vetat att vi snart får en skur hos oss också.


Men nu är det snart slut med det, det kommer komma ett hus istället och jag hoppas att det blir trevligt att se på!



Ovido - Quiz & Flashcards