Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Agneta - 23 augusti 2008 12:12

Jag inser nu att jag borde sorterat in alla inlägg i olika kategorier. En för själva bygget, en för inredning, en för utvändigt ... Frågan är om jag orkar och har lust att sätta mig med det nu? Fast jag är ju lite av en sorteringsnörd så jag vill ju gärna ha in allt i olika kategorier. Kanske ska ta några inlägg åt gången och stoppa in i rätt fack?! Bra, då har jag något att göra... Jag som är så sysslolös  : )

  


Av Agneta - 23 augusti 2008 10:13

Jag håller på att sy en gardin till lilla fönstret i köket! Den ska gå i rött för att matcha mina röda plåtburkar och den rödvit-randiga mattan! Just nu hänger gardinen uppe för att jag ska se vilken höjd jag vill ha på den, och där hänger den ju bra... Men jag har symaskinen framme och tanken är att gardinen ska bli färdigsydd! Kanske redan nu i helgen?!




Av Agneta - 23 augusti 2008 10:07

Det ska ju vara bra väder idag (fast vi har mulet här nu) och vi ska måla. Min pappa kommer ner och hjälper oss snart och mamma ska ta barnen på ankrace.


Så när vi är tre som målar borde det ju gå rätt fort! Usch vad jag inte känner för att måla men det måste ju göras! Och snart är hösten här på allvar med regn och rusk och mörka kvällar och då går det ju inte att måla. Då får man hoppas att helgerna blir fina och hur stor är sannolikheten?


Idag ska jag försöka få tummen ur att ta lite bilder på huset och lägga ut, och visa hur det går för oss.

Ovido - Quiz & Flashcards